Hirdetés

EXTRA MUROS

Politikai, filozófiai, kulturális abszurdizmus

Facebook

Friss topikok

Szösszenetek - 2. rész - az egyenes út Petőfitől Hitlerig

2012.12.04. 11:47 | sturnus_vulgaris | Szólj hozzá!

Szösszenetek rovatunk második részében a náculás rejtelmeibe tekinthetünk be.

"Üdv mindenkinek, akit illet, akit nem, annak nem üdv! Én egy 24 éves nacionalista fiú vagyok. Szeretek magyar emberekkel ismerkedni, néha ez első tőmondatig is eljutok. Szeretem a kiscicákat, a nagy kocsikat (BMW), bridzsezem és ministrálok a helyi templomban Füzesgyarmaton, ahol az óvodások madármentő egyesületét is én vezetem. Szabad időmben reneszánsz zenét hallgatok és játszom klavicsemballón, illetve sörétes puskával patkányokra és kis zsidó klambókra meg cigány purdékra vadászom. Kedvenc íróim: Úz Bence, Ortega y Gasset, Ionesco és Wass Albert, kedvenc költőim Ezra Pound, Rilke és Szabolcska Mihály. Legföbb célom fajom felemelkedésének,gyarapodásának megvalósítása - ezért tanultam liftszerelőnek, de sajnos megkérdeztem a páternosztert, hogy máteri-ágon rendben van-e, és persze ott állt mögöttem a háttérhatalom. Tizennégy éve verseket írok. Egyik művemet le is közölte a Magyar Nemzet, és kaptam rá támogatást a Puskás Művészeti Akadémiától, a Fekete Lázár úrtól: "Egy sharp gyökér a réten,Vibrátor kezében,Ránézésre látszik egy köcsög homár,Menekült te ratyi,mert összezúzom pofád!!!!Ostoba,ostoba antitfa!sharp gyökér mi lesz veled ha körbevesznek a bőrfejek?". Recenzensem, Fekete György szerint "finom játékosság, fiatalos líra, a magyar sors páratlanul mély átérzése olyan alkotóra mutat, akiből 1944 óta egyetlen egy sem született ebben a Csonka Hazában". Nyíltan kimondom amit gondolok és érzek. Most például pisilnem kell. Példaképeim: SZÁLASI FERENC, GÖMBÖS GYULA ...na eddig bírtam visszatartani... HORTHY MIKLÓS, PAULO COELHO, ADOLF HITLER, ULLMANN MÓNIKA, DR. PAUL JOSEPH GOEBBELS, PETŐFI SÁNDOR és STEPHEN HAWKING Ha valaki ismer az tudja milyen vagyok aki nem ismer, az nem tudja de aki változtatni szeretne rajta az írjon, !Mi magyarok együvé tartozunk!" Pisti, a horogkereszténydemokratikus performer és kürtőskalács-designer.

(A beugrálos csávó facebook-accountjának bemutatkozó szövege.)

szerző: Konok Péter

forrás: facebook

előzmény: itt

A bejegyzés trackback címe:

https://extramuros.blog.hu/api/trackback/id/tr564946970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása