Hirdetés

EXTRA MUROS

Politikai, filozófiai, kulturális abszurdizmus

Facebook

Friss topikok

Bréking - Ozora után a zsaruk a belvárost is megszállták

2012.08.25. 13:24 | sturnus_vulgaris | 125 komment

Úgy látszik, hogy a hetedik kerületi önkormányzat elirigyelte az ozorai eredményeket és támadást indított a belvárosban szórakozó überdeviáns hippik ellen is.

A hatásvadász cím és bevezető után a(z általam ismert) tények következnek. Az esetről, ami csütörtökön történt, fészbúkon számolt be egy ismerősöm, aztán kicsit utánakérdezgettem másoknál is. A rendőrök a legkisebb becslés alapján is minimum 30-an voltak, a Mikába és a Kertembe mentek be, ahol igazoltattak mindenkit. Ami kiderült még, hogy nem központi parancsra, hanem kerületire vonultak ki. Mivel tudomásom szerint nem vittek be senkit egyik helyről sem, nem igazán tudom, mi értelme volt ennek az egésznek.

/Megjegyzés: Ha van valakinek még infója a történtekről, ne fogja vissza magát./

Mit kerestek a rendőrök a belvárosi szórakozóhelyeken?

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://extramuros.blog.hu/api/trackback/id/tr44731120

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyorshajtóból gyilkos? 2012.08.25. 16:13:40

Még júliusban jelent meg egy cikk, ami szerint Navracsics felülvizsgálná és szigorítaná a büntetés-végrehajtás szabályait. A szigorítás az Origo szerint már meg is történt: azokat a szabálysértés miatt elzárásra ítélteket, akik a megadott dátumig nem k...

Trackback: Gyorshajtóból gyilkos? 2012.08.25. 16:13:32

Még júliusban jelent meg egy cikk, ami szerint Navracsics felülvizsgálná és szigorítaná a büntetés-végrehajtás szabályait. A szigorítás az Origo szerint már meg is történt: azokat a szabálysértés miatt elzárásra ítélteket, akik a megadott dátumig nem k...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sturnus_vulgaris 2012.08.25. 17:23:10

@kennyking: egy darab díler nem volt egyik helyen se, senkit nem tudtak elvinni, mégis mindenkit leigazoltattak. (a stonewall lázadás is ilyen razziák tömege után tört ki)

érdekes módon az incidens után meg is feleződött a jelenlévő társaság.

(hozzáteszem, hogy állítólag a rendőrök jó arcok voltak, és nagyon úgy tűnt, hogy nekik se nagyon tetszett, hogy ezt kell csinálniuk.)

sturnus_vulgaris 2012.08.25. 17:24:34

@pizzaboy: ebben mondjuk igazad van, mert akkor se lett volna túl sok. :D

kennyking 2012.08.25. 17:28:01

" egy darab díler nem volt egyik helyen se, senkit nem tudtak elvinni, mégis mindenkit leigazoltattak."
És mi a probléma azzal, hogy mindenkit leigazoltattak?
2006-ban kamerába kellett mondani az adatokat, mégsem sírta senki körbe a netet a " báncsák a szegíny bőcsészeket" dumával.

"érdekes módon az incidens után meg is feleződött a jelenlévő társaság."
Érdekes? Szerintem is.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.08.25. 17:28:38

én azt nem tudom mi értelme volt ennek a posztnak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.25. 17:29:38

@kennyking: mondjuk pl. mert engem ok nelkul ne igazoltasson senki...

kennyking 2012.08.25. 17:32:57

@burgener: Akár lehetne, de az inkább olyan, mint a jelmezbálban a pingvin. De a Rózsaszín Párducra már régóta gyanakvással nézek.:) De mindig megnézem, ha megy a tévében, mert nem vagyok homofób.Mint írtam, nem a buzik zavarnak és nem is a vonulásuk, hanem az, hogy a hatalom politikai alapon szelektál, hogy ki vonulhat és ki nem.Szerintem senki se vonulhasson, vagy mindenki, bár tudom, ez nagyon antiliberálisul hangzik.

sturnus_vulgaris 2012.08.25. 17:34:36

@kennyking: igaz, 2006-ban még nem írtam blogokba, szóval nem is tudtam volna ilyen módon megjeleníteni, de kimondtam a véleményemet a brutális rendőri fellépéssel kapcsolatban.

kennyking 2012.08.25. 17:35:07

@hagyma: Miért ne?
Engem is zavar, de tudomásul veszem, hogy ez a munkája.Nem egy bűnözőt fognak meg rutin ellenőrzéssel.
Ráadásul a liberált törzshelyek azért narkó szempontjából jól el vannak látva.

lavór 2012.08.25. 17:37:52

Nagyon helyes. Akinek nincs félnivalója, kibírja azt a 2 percet, nem?

DR. Smit Pal 2012.08.25. 17:38:17

@kennyking: "@A buzikat szereti, vonulhat, a nem deviánsokat nem szereti, azok nem vonulhatnak.A kettős mérce a zavaró és ez túlmutat a rendőrállamon. "

Ha volna egy kis eszuk a gardistakanak, akkor rozsaszinu mellenykeben, alakzatban riszalnak a seguket, es akkor engednek oket, meg rendori biztositast is kapnanak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.25. 17:38:28

@kennyking: nalunk nem ez a munkaja, hala egnek, bar teny ha ok van ra gyorsan megbilincselnek
de ha nincs
mi az a rutinellenorzes?
eszem a csirkeszarnyamat a pubban es odajonnek, hogy igazlojam magam???
a bunozot fogjak el, de ne engem
nahat

kennyking 2012.08.25. 17:39:08

@sturnus_vulgaris: Akkor respect !
Ahogy én látom, mindkét ( mindhárom? ) oldal fekete-fehéren látja az akkor történteket.
A ballib oldal szerint ott mindenki tv székházat gyújtott fel, tehát akit a rendőr megvert, az biztos bűnöző.A fideszes oldal szerint ártatlan fideszeseket veretett meg a gyurcsány, pedig a radikálisok gyújtogattak, a radik szerint meg mindenki ártatlan bárányka volt ott, csak a gyurcsányista provokátorok gyújtogattak, a fideszesek meg véletlenül belekeveredtek.

sturnus_vulgaris 2012.08.25. 17:40:01

@kennyking: "Szerintem senki se vonulhasson, vagy mindenki, bár tudom, ez nagyon antiliberálisul hangzik." Ez szerintem mindkettőnknek megfelelő alapállás. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.25. 17:40:11

@lavór: nem, ha nincs oka ra, haggyon beken, ha van, mondja meg mi az

kennyking 2012.08.25. 17:41:10

@hagyma: Nem fognak el, ha nem vagy bűnöző.Mindenesetre szerintem az USA inkább rendőrállam, mint Mo. Ha nálunk végezné a munkáját a rendőrség úgy, mint amerikában, nem lenne Gárda.

kennyking 2012.08.25. 17:41:52

@DR. Smit Pal: :) Szerintem is rosszul választottak egyenruhát.

Démonmac1 2012.08.25. 17:44:26

Ácsi, a rendőröknek többek között az a dolga.
Mit tudod te, hogy a vendégek között nincs e valami keresett személy.

lavór 2012.08.25. 17:50:13

@hagyma:

Ezt a véleményedet tedd el. Majd vedd elő, ha netán téged vagy közvetlen családodat megtámadták, kirabolták, megerőszakolták, feltörték a lakását, ellopták az autóját...
Egyből hangoskodva fogod követelni a rendőrség hatékonyabb munkáját. Nincs semmi baj, ha igazoltatnak. Annak is van kulturált módja. Ha meg úgy érzed, hogy sérelem ért, akkor kérd el az intézkedő rendőr igazolványszámát és tegyél panaszt az ügyeleten.

shushu2 2012.08.25. 17:52:14

Gondoljuk át ismét, a drogtanyákon nem nagyon volt fogás, szóval felesleges nemt ki 30 rendőr feleslegesen fizettük az adónkból őket. Viszont ha ez a 30 rendőr mondjuk a Kálvária Térre ment volna aznap akkor tuti elkaptak volna valakit. ( egyébként nem gyanus a kommentelők egy részének, hogy a drogtanyákon alig alig van fogás, lehet hogy mégsem drogtanyák) viszont a határon tegnap kaptak el 300 kiló kábítószert, lehet inkább ott kellene melózni eredményesség szempontjából a rendőröknek !

kennyking 2012.08.25. 17:52:58

@Démonmac1: Ez a rutinellenőrzés.Minden bizonnyal előbb fognak dílert egy belvárosi romkocsmában, mint a Hortobágyon.Nem is láttam igazoltató rendőrt a Hortobágyon.Igaz, a romkocsmában sem, mert nem járok oda.Habár pénteken betértem a Fügeudvarba és még az antiliberális lelkemnek is megnyugtatóan kellemes helynek tűnt.

kennyking 2012.08.25. 17:54:36

@shushu2:" Gondoljuk át ismét, a drogtanyákon nem nagyon volt fogás, szóval felesleges nemt ki 30 rendőr feleslegesen fizettük az adónkból őket."
Azért gondold át ismét, hogy Csókakőn nem nagyon volt fogás, szóval feleslegesen ment ki 600 ( !!!!!) rendőr, feleslegesen fizettük az adónkból ismét.

shushu2 2012.08.25. 17:59:46

@kennyking: Ott a pont ( bár nem voltam ott és csak az index, origóból értesültem és a cikkeik valóságtartalma hasonlatos a szicentológiai egyház teremtéstörténetéhez :D )

Parasite 2012.08.25. 18:01:13

@hagyma: szerintem nem halnál bele és 10 évente egyszer kibírható, nem?

öt görög 2012.08.25. 18:01:56

@belaneni: ugye, nem mered azt feltételezni, hogy a posztoló és Tsa hazudott, és nem fér bele egy autóba 30 rendőr?!

Gáborom 2012.08.25. 18:02:29

Én tegnap láttam a buszmegállóban legalább 60 embert.Minden reggel ezt teszik, sőt, akik éjszakai műszakba mennek, azok meg este.
Beszarás!
Féljek?
Csak szólok......

öt görög 2012.08.25. 18:04:57

@kennyking: no, ez tényleg érdekes...lehet, nem kockáztattak volna egy drogtesztet :D

Gáborom 2012.08.25. 18:05:56

@kennyking: ha hihetek a hírportáloknak - muhaha - akkor Csókakő esetében a Jobbik vezette tévútra a yardot azzal, hogy oda IS meghirdették az avatást, tudván tudva, hogy akkor erre rámozdulnak a rend derék őrei.
Ez kábé olyan, mint a bombával való fenyegetés, ráadásul egy parlamenti párt által.
Ne kéne kifizettetni velük a rendőri költségeket?

Vonatkozik ez az úgynevezett futbalmeccs nevű úgynevezett sporteseményekre is pölö Újpesten, amikor annyi a rendőr mintha forradalom lenne, pusztán a szabadon garázdálkodható csőcselék miatt.

tintamin 2012.08.25. 18:11:13

Én bírom a gárdistákat: vicces, mikor egy rahedli pincér így komolykodik meg vonulgat.

Reggie 2012.08.25. 18:11:30

A rendoroket amugy is feleslegessen fizetjuk. Kb. felezni kene a beruket.

öt görög 2012.08.25. 18:18:28

@Gáborom: szerintem a jobbikosok nem kérték, hogy hallgassák le őket

kennyking 2012.08.25. 18:26:54

@Gáborom:
Nem gondolom, hogy a Jobbikkal kéne megfizettetni a rendőrség / NBH hülyeségét.Inkább a fent említett gittegyletek vezetőit venném elő.
Sajnos a mindenkori liberális kormányok ( igen, a fidesz is az) sajnos a belső politikai ellenfeleik ellen használják a biztonsági szolgálatokat és a rendőrséget.( Kb. ennyit is érnek.) Ezért futnak annyit lukra.Minimális fifika, minimális konspiráció és a rendőrség már hülyét is csinált magából.Azért egy félig komoly szervezetet nem lehet így megvezetni.

bengáli tigris 2012.08.25. 18:27:52

@franczferencz: téli kertemről van szó: dohány kazinczy sarok

kennyking 2012.08.25. 18:29:11

@shushu2: Én is ezen a szinten kezelem az indexet.

Martian (törölt) 2012.08.25. 18:40:35

@kennyking: "Akkor lesz MO. európai ország, ha nem járkál senki fehéring-fekete mellény kombóban, hanem inkább szí valami vicceset."

Netán körülmetélt pöcsöt? :)

2012.08.25. 18:42:40

@kennyking: vonulni szabad de az a baj aki neked szimpatikus az már bizonyított többször is, gyújtogatással, verekedéssel, cirkusszal. Az olyan ne is vonuljon... és kkk gyűlést se tartson max titokban valami vidéki pincében

kurgan 2012.08.25. 19:05:59

@kuki123: ahhoz képest hogy "fullig vannak", nem vittek be senkit. vagy én nem értek valamit?

Giedi 2012.08.25. 19:07:25

@kennyking: el vagyol maradva kissé ... kábszerezni újabban főbenjáró vétség ... egy füves cigi és oda az életed ... hulljon a férgese ...

kennyking 2012.08.25. 19:07:26

@A csótány is ember:
" vonulni szabad de az a baj aki neked szimpatikus az már bizonyított többször is, gyújtogatással, verekedéssel, cirkusszal. "
Hát, a tüntetések, azok már csak ilyenek.Ilyenek ájrópában is, hiába művelt nyugat.Persze, lehet tüntetni tüchtig millás módon is,pár ezer ember vicces feliratokkal, majd az index videóba elmondják, hogy ők most nagyon dühösek és ideje volt kijönni az utcára és még az idő is nagyon jó.A lényeg, hogy ne legyen nagy felfordulás, mert azt a pesti ember nem nagyon szereti.Kihül a pizza, amíg a futár kiér vele...Szóval van rosszabb, mint a zorbánkormány.Hideg pizza, brrrr....

kennyking 2012.08.25. 19:14:10

@Giedi: Ezért razziáztak.Gondolom.

shushu2 2012.08.25. 19:30:35

@Giedi: szakmai ártalom miatt nézegettem a bünető törvénykönyvet, ha egy 18 éves srác a 17 éves barátnőjének átpasszolja a vicces cigit akkor annyi tvagy többet kaphat, mint egy gyilkosságért.

kennyking 2012.08.25. 19:46:00

@shushu2: de még mindig kevesebbet, mint egy holokauszt-tagadásért.

dennisthemenace 2012.08.25. 20:12:57

@nemzetikonyves: Nagy Magyar Barátom!

Ne buzizzál, mert ha nem tévedek eddig minden háborúban seggbe lettetek kúrva...

dennisthemenace 2012.08.25. 20:14:37

@lavór: Normális országokban nem létezik "igazoltatás".

dennisthemenace 2012.08.25. 20:22:09

@lavór: Magyarország? Sosem volt az,szerintem soha nem is lesz.

xcrow · http://falevel.freeblog.hu 2012.08.25. 20:25:20

@kennyking: érdekes, mikor én emlegettem (ún "jobbosoknak") azt, hogy pl Berlinben szó nélkül letarolja a rohamrendőr-attak a dobáló, gyújtogató "tüntetőt" és ott nem rí senki emiatt, akkor én voltam a hülye libsi. Mert hát mit hivatkozok én ájrópára. Most akkor jó az ami ájrópában van vagy nem? Ha ott dobálnak-gyújtogatnak lám-lám, ott is ez van, akkor itt miért baj ha ugyanezt csinálják - volt a visszakérdés. De ha szétkapja őket a pajzsos-sisakos rendőr meg a vízágyú-könnygáz, akkor azt már mégse kéne meg jaj-jujj-fáj-diktatúra - pedig ájrópában ez is hozzátartozik a "tüntetés"-hez. Lehet randalírozni, persze, csak akkor nem kell sírni abban az esetben sem, ha pofánb.sz a rendőr érte. A tettek és következménye, vagy mi.
Mielőtt skatulyázni kezdenél: se libsi, se komcsi nem vagyok, bölcsész meg főleg nem :-)

Torzonborz Torkosborz (törölt) 2012.08.25. 20:26:53

@dennisthemenace:

"Nagy Magyar Barátom!

Ne buzizzál, mert ha nem tévedek eddig minden háborúban seggbe lettetek kúrva... "

Nem "Nagy Magyar Barátom!"

Először is a joint szívása helyett, jártál volna inkább oskolába.

Ad 1: Akkor nem Írogatnál hülyeségeket.

a. ) Nándorfehérvári diadal.
b: ) Buda visszavétele
c: ) Pákozdi csata

... és még sorolhatnám.

Ad 2. Csak a mondat első betűjét, illetve a tulajdon neveket írjuk nagy betűvel.

lavór 2012.08.25. 20:28:17

@dennisthemenace:
Na, akkor itt kell az igazoltatás.

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.08.25. 20:43:40

Vizoviczki szemet vetett a helyekre. Ez a rendőrség általi zaklatás az ő módszere.

:)

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2012.08.25. 21:03:43

Emlékszem, az elmúltnyolcévben nem volt ilyen.

daemonwhisper 2012.08.25. 21:17:22

@nemzetikonyves: ne eltebölcsészezz, mert ez maximum rólad árulja el azt, hogy:
a) Nem vettek fel egyetemre, és savanyú a szőlő. (Ki is írnád legszívesebben ahová csak lehet, hogy neked az élet volt az iskola.
b) Műszaki szakbarbár vagy, és már az egyetemen utáltad a bölcsészeket, mert 2 lány volt az egész évfolyamon.

Hurri Kán 2012.08.25. 22:29:09

talán pár, bulizásból hazafelé menő beszívott-berúgott hülyegyerek így pár paddal kevesebbet tör össze, és pár épülettel kevesebbet fújkál le a buzi festékszórójával.

WhyCantITouchIt? 2012.08.25. 22:30:45

Razziáznak a rendőrök? Hogy merészelik? Rendőrállam!

2012.08.25. 22:37:38

@kennyking: hát szerintem a demokráciába a pusztítás nem fér bele. Igazából semmiféle államformába, diktatúra idején is csak állami monopólium. Vagy szerinted a vélemény nyomatékosítása miatt pl fel kéne akasztani pár turistát? Az tényleg überelné az eddigieket...
Aki rombol azt kényszermunkára küldeném, termelje vissza duplán. A vélemény kinyilvánítása nem erről szól.

kennyking 2012.08.25. 23:10:46

@A csótány is ember:
nem vágom, hol volt szó arról, hogy fel kéne akasztani pár túristát.Bár gyurcsány rendőrsége pár túristát helyben hagyott.

kennyking 2012.08.25. 23:17:04

@xcrow: Akció-reakció.Minden rezsim őrzi a hatalmát, akár erőszakkal is.Nincs ezzel semmi gond, ettől nem kell sem bőcsésznek, sem komcsinak lenni.Itt arról szól a poszt, hogy hirtelen mekkora rendőrállam lett, mert igazoltatták a drogtanyákon a szórakozó libbantakat, míg, ha nem libbantakat vegzálnak, akkor nagyon helyes, sőt !
Én a kettős mércéről szóltam, de ahhoz valóban liberálisnak kell lenni, hogy ne lássa az illető, hogy ez mennyire álságos.

que le 2012.08.25. 23:36:26

Tényleg felháborító h a rendőrök csinálnak valamit! Ennyi ember jogát megsérteni:/ hova fejlődik ez az ország!

De tényleg? Én úgy tudtam azok félnek ennyire akiknek vaj van a fülük mögött..

macskafaraok 2012.08.25. 23:50:18

mondjuk a sarki kocsmában, ami tele van behajtós meg hasonló cigókkal, ott valahogy soha nincs razzia, pedig u.a. a kerület mint a fent említett helyek...

bonafide 2012.08.26. 01:05:41

@Bisi: Anyád picsája, ha kérhetném, bazmeg!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.26. 02:43:05

Devecser & Co után muszáj eredményt produkálni. De legalább látszatrendőrködni.

veerses 2012.08.26. 03:38:49

Tették a dolgukat. Végre.

veerses 2012.08.26. 03:56:49

@hagyma: Hát, amekkroa ember te vagy, nem is szabadna igazoltani.

Miért is? A közrendvédelmi razziák a rossz hírű szóakozóhelyeken rendőri munka részei (kölönben mi a faszért fizettek volna le rendőröket, hogy náluk ne razziázzanak) és arra szolgálnak, hogy elfogják körözött bűnözőket, ellenőrizzék, hogy mindenki betartja a törvényket. Azek nyilvános helyen mindig is voltak és biztos vagyok benne, mindig is leszenk. Helyesen.

Ha nem tetszik, menj a Gundelbe, vagy a Continentalba, mert, ha rosszhírű helyekre jársz, akkor nyilván belefutsz ilyenekbe.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.26. 04:41:48

@veerses: en kisember vagyok, de meg sosem igazoltattak, bar az is igaz nagyon razos helyekre nem jarok
nem ismerem pl a new yorki gettok kocsmait, mert nem vagyom rajuk
nem, nem szeretnem ha ok nelkul igazoltatnanak, rutinszeruen
es nem is teszik
mondjuk a legtobb szorakozohelyen eleve vannak orok meg egy rendor es be sem engednek 21 ev alatt
es nem vihetsz be semmit
maris nincs szukseg razziara

2012.08.26. 05:36:11

remek lesz orban rendőrállama, köszönjük a faszoknak akik megszavazták a 2/3-ot.

veerses 2012.08.26. 06:37:24

@hagyma: Engem sem igazoltattak az utóbbi húszonöt évben. Mikor meg fiatalabb voltam, és olyan helyekre jártam, akkor meg temészetesenek vettem, hogy igazoltanak.

veerses 2012.08.26. 06:42:16

@dumdidum42: Rendőrállam akkor midnen állam, mert ilyen ellenőrzések, mindenhol léteznek. Kicsit járkálni kéne a világban, vagy legalább olvasgatni, nem csak a pártszövegeket nyomni!

Ja egyébként a bolsik-libsi kormány alatt ilyen közbiztsnsági ellenőrzések nem voltak szrinted? Hol is élsz te? A haverom kocsmáját Makón, negyvenen szállták meg. Fakabátok, fináncok vegyesen. Összesen huszan fértek el, de csak miután az öt vendégek kitessékelték.. A többi kinn biztosított. Semmit nem találtak, de egy órán át ellenőriztek. 2005-ben.

Lajosforras 2012.08.26. 08:35:10

@Gáborom: osztán lement a gárdistaavatás szép sutyiban valahol anélkül, hogy a rendőrségnek halvány fingja lett volna a helyszínről,mégsincs tele a sajtó felgyújtott autókkal, bedobált kirakatokkal, megvert járókelőkkel. ellenben csókakőn befostak a túlzott rendőri jelenléttől,mert nem tudták,mire számítsanak,ugyanis a rend éber őrei még a lakosságot sem voltak hajlandóak tájékoztatni,mi a faszt keres ott 20 raklap óberhé,baszogatva minden útjukba kerülőt,gyakorlatilag kitiltva mindenkit,aki nem ottani lakos. nem érdekes ez?

dennisthemenace 2012.08.26. 09:10:06

@veerses: Járkálok, képzeld. Ilyen igazoltatások normális országokban nincsenek. Sot, az autósokat sem ellenorzik, pláne nem buntetgetik.

dennisthemenace 2012.08.26. 09:11:36

@Torzonborz Torkosborz: Jártam.
"C: pákozdi csata.."

Azóta? Na látod.

shushu2 2012.08.26. 09:24:34

@veerses: Azért az elég ritka a Föld országai között, hogy százszámra járkkálnak a rendőrök és megszállnak fesztivált, falut stb és vegzálják a lakosságot, szórakozókat.

Demszky 2012.08.26. 09:41:49

@hollario: csak a bibsiket, de az ő véleményük kit érdekel?

Sir Galád (már foglalt) 2012.08.26. 10:10:25

@kennyking: demagóg. jól érezni magad bűn, gyűlölni másokat fasza dolog.

Silent Bob 2012.08.26. 10:22:56

@veerses: Ha valami, akkor a Kertem nem rázós hely. Kutyákkal meg kisgyerekekkel járnak ki az emberek.

franczferencz 2012.08.26. 11:01:40

@bengáli tigris: ok..kösz...bocs'... de éppen a nyáriban voltam a héten és ez vezetett félre... vagy szűkítette be a tudatomat

futás csicskák! 2012.08.26. 11:28:48

jo ha drogozika parasztcsira mer eccerüb kirablani meg leverni a szopósgecit

szijatok sokat csicskagecik hamaréb murdeltok

veerses 2012.08.26. 11:42:01

@dennisthemenace: Ha azt hiszed, nem járkálsz, a falujikból ki se mozdulókkal elhiteheted ezt a butaságot. (Bécstől hazafelé a határ előtt büntettek száz euróra, véletlenszerűen kiemelve a sorból.) Olvasni meg biztosan nem olvasol.

veerses 2012.08.26. 11:43:33

@shushu2: Hisztek, nem tudtok. Egy kis vidéki srácnak, mindent be lehet mesélni. Velem ne próbálozzatok, aki a fél életét nyugaton töltötte!

mojszipupi 2012.08.26. 11:51:30

Kell a pénz a fidesz maffiának mit kell ezen annyira csodálkozni? Úgy látszik a tulajdonos(ok) nem adta át a bizniszt szép szóra így jönnek a rendőri baszogatások. Így dolgoznak a fiúk

eastern 2012.08.26. 11:56:15

A sok istenbarma szerint a rendőrnek ránézésre tudnia kellene, hogy ő bizony tisztességes állampolgár és nem bűnöző?
Egy kétperces igazoltatást mindenki kibír, ennyit megér, ha csak minden tízezredik igazoltatásnál vonnak ki a forgalomból egy bűnözőt, akkor is.
Nem is értem, hogy lehet ez még csak megkérdőjelezni is, a fene essen a sok senkiházi nekemjogaimvannak bölcsészbe!

Celtic 2012.08.26. 11:58:17

Nem ertem, a '80-as evek vegen minimum heti egyszer leigazoltattak mindenkit a kedvenc kocsmamban. Akkor is, ha ellotte hangos "Szia Pista bacsi"-val koszont a rendor az eppen igazoltatas elott allo szemelynek. Most meg egyszer az eletben megtortenik, ez legyen a legnagyobb gond. Ha heti rendszereseggel lesz, akkor aszondom, epul az uj Kadar-korszak, de addig...

Mondjuk, csodalom is, hogy az utobbi 20+ evben egyszer sem igazoltattak, elotte meg heti szinten minimum, de oktober kozepen naponta...

(es ez egy 20e fos kisvaros volt)

dennisthemenace 2012.08.26. 12:56:39

@eastern: Meg a Fidesz-kommentelo csicskákba is.
Celticcel egyutt legyetek boldogok a náci Magyarországon.

eastern 2012.08.26. 13:39:54

@dennisthemenace: Jajjaj, megint egy rettegő. Most meg a rendőri razziától kell rettegnünk? Csomagolj, ha vaj van a fejeden - és persze ne menj a napra - nekem nem megerőltető átnyújtanom egy rendőrnek a személyi igazolványomat és a jogaimat sem sérti.....

sturnus_vulgaris 2012.08.26. 14:53:55

@eastern: dehogy, semmitől se rettegj. káros az egészségre. :)

dennisthemenace 2012.08.26. 17:25:19

@eastern:
1: Nincs vaj a fejemen.
2: Nem kell csomagolnom.
3: Nincs személyi igazolványom, mert szabad országban élek, nem rendorállamban.
4: Nekem olyan szervezet ne razziázzon, aminek a tajai minden héten címlapon vannak a hulyeségukkel, meg a disznóságaikkal.

eastern 2012.08.26. 21:28:27

@dennisthemenace:
Akkor miért is zavarna egy igazoltatás?
Meséld már el, melyik az az ország, ahol nem kell valamilyen személyazonosító okirat?
Ki a fasz vagy te, hogy a törvények fölé szeretnéd helyezni magad?

Nemetsek Tibor 2012.08.27. 08:31:13

@eastern: Az igazoltatás célhoz között. Olyan nincs, hogy rossz hírű (? Vagy mi) egy hely és ott mindenkit igazoltatni lehet random.

Ez a törvény. Egyébként az is, hogy legyen mindenkinél személyi.

eastern 2012.08.27. 09:25:32

@Kiskertész:

Nem vagyok jogász, ezért érdekelne, hogy melyik törvény tiltja, hogy egy szórakozóhelyen mindenkit igazoltassanak. Idéznéd?
A józan paraszti ész szerint teljesen logikus, hogy egy rossz hírű helyet ellenőrizzenek, az meg - mivel senkire nincs ráírva, hogy kicsoda - nem megy másképp.

Nemetsek Tibor 2012.08.27. 09:35:59

@eastern: Nem állítottam, hogy tiltja, hanem azt, hogy célhoz köti. Méghozzá elsősorban a rendőrségi törvény köt minden egyes intézkedést célhoz (mint ahogy az arányosság követelményét is megfogalmazza) - 1994. évi XXXIV. törvény, 15 és 29. szakaszait nézd hjegy.mhk.hu/cgi_bin_i/njt_doc.exe?docid=20625.891565

=ha ülsz egy asztalnál egy szórakozóhelyen, attól még nem leszel gyanús és ha nincs személyre szabott cél, akkor nincs helye az igazoltatásnak (szórakozóhelyen tartózkodás ugyanis egyetlen igazoltatási célnak nem felel meg).

A "rossz hír", már elnézést, de nem jogi fogalom - és szerintem a józan ésszel sem nem fér az össze, hogy ilyen "kategória" alapján razziázzanak, mert akkor gyakorlatilag akárhol lehetne. (Megjegyzem a Kertem és a Mika messze nem "rossz hírű", de ez már mellékes körülmény.) Ha van konkrét adat, az más, akkor lehet, de nem ízlés alapján, meg bemondásra, hogy szerintem rossza a hír, meg szerintem nem volt kalap nyuszikán.

Frizuravarjú 2012.08.27. 09:41:01

Akkor nem siránkoztok, amikor magánemberek kertjébe törnek be a rendőrök és igazoltatnak? Vagy egy egész falut megszállnak, se ki- se be?
Az más, mert nem titeket vegzálnak, kis narkós pöcsök. Csak aki megvédeni szeretné a hozzátartozóit és értékeit a cigányterroristáktól, azt szabad zaklatni?

eastern 2012.08.27. 10:16:47

@Kiskertész:
Az nem lehet, hogy keresnek valakit, akinek az (ál)nevét ismerik, de az arcát nem, így aztán kénytelenek téged is igazoltatni akármilyen ártatlanul is ülsz az asztalodnál?
Lehet, hogy a rossz hír nem jogi fogalom, de ettől még a rendőri munkában teljesen természetesen benne van. Drograzziát nyilván nem a nagymamák és kisunokák által látogatott sütiző cukrászdában fognak tartani.

Nemetsek Tibor 2012.08.27. 10:47:53

@eastern: de az is lehet, csak azt akkor nem gondolom, hogy ennyi ember (minden vendég) felel meg a személyleírásnak. Ez nemmás, mint a vendégek basztatása

Ha pedig a rossz hír nem jogi fogalom (legalábbis rendészeti értelemben semmiképp, ami erre hasonlít, az a személyiségi jogban pl. a jó hírnév), akkor nem lehet törvényes (jogállami) rendőri intézkedés alapja. De még drograzziáé sem, aminek a hatékonyságát is hagyjuk, igazán dílert így nem is lehet elfogni (más eszközökkel viszont igen).

A rendőri munkában természetesen sok minden benne van - egyébként szerintem az is nyilvánvaló, hogy még cukrászdában is lehet dílert keresni, de ott sem lárpúrlár, hanem csak ha van rá konkrét adat, mert akkor van törvényes alapja is az intézkedésnek.

eastern 2012.08.27. 11:43:37

@Kiskertész:
Azt írtam csak a nevét ismerik, az arcát nem. Vagyis nincs személyleírásuk.
Szóval ha egy szórakozóhelyről elterjed a hír, hogy ott gyakori a drogfogyasztás, akkor a rendőrségnek ezt nincs joga ellenőrizni? Na ne már! Bűncselekmény gyanúja ne lenne alapja egy igazoltatásnak?

Nemetsek Tibor 2012.08.27. 11:58:17

bocs, valóban azt írtad - ugyanakkor ha valakinek a nevét ismerik, akkor az arcot is könnyen lehet, mert azt meg lehet nézni a személy- és lakcímnyilvántartóban (sőt más adatot is, de nem csak így lehet megtalálni valakit, nem egy módszer van szűkíteni a keresett személyek körét, fedett nyomozóval stb - ne csináld már) továbbá az ellenkező nemű személyek eleve kiesnek (most hagyjuk a transzneműeket)

nem ellenőrzésről van szó, mert nemhogy joga, de kötelessége is a rendőrségnek bűncselekményre vonatkozó gyanú alapján felderíteni, hanem razziáról, ami mindenkit érint(ett) és két belvárosi tök átlagos romkocsmáról (nem tudom voltál-e ezeken a helyeken), nem pedig valami herkás pincéről, ne csúsztass kérlek

bűncselekmény gyanúja nem csak az igazoltatásnak jogalapja, de az nem gyanú, hogy egy szórakozóhelyről az a hír, hogy drogoznak, mert ilyen alapon bárhol lehet razzia, ha betelefonálnak

és ha ülsz az asztalnál a kisfröccsöd mellett, és csak annyi van, hogy a helynek "rossz a híre", vagy "keresnek valakit" stb., az nekem kevés - de figyelj, lehet, hogy annyira másképpen gondolkodunk, hogy nem fogjuk egymást meggyőzni

dennisthemenace 2012.08.27. 14:53:09

@eastern: Miért, te ki a fasz vagy? Netán bértollok, vagy Európa legrohejesebb és legutálatosabb "rendorségének" egy tagja?

eastern 2012.08.27. 15:45:19

@Kiskertész: Úgy tűnik valóban nem. Mindenesetre én továbbra is tartom, hogy egy kétperces igazoltatásba senki nem hal bele és inkább tízszer igazoltassanak, mint egyszer kiraboljanak.....

Nemetsek Tibor 2012.08.27. 15:54:31

@eastern: nyilván senki sem hal bele, de a felesleges igazoltatás és pláne a vadfelesleges razzia helyett - még egyszer: ha dealert akarnak fogni, akkor ez így nem igazán megy - lehetne jobb dolga is rendőrségnek az adóból. És nem akarok demagóg lenni, nem is ragozom ezt a szálat.

Itt mindenesetre nem rablásról van szó, hanem két razziáról, meg minden (!) vendég igazoltatásáról két vadul átlagos helyen (nem hajógyári white partykat csinálnak), ahol rengeteg ember fordul meg, és én még egyszer sem láttam semmilyen dealert, de egyetlen ismerősöm sem, és semmi drogtanya híre nincs egyiknek sem (szép is lenne a belváros közepén, viharsebesen buktak volna már be régen, ráadásul elég hasznot termel gondolom a két helye egyébként is). Ez is hozzá tartozik az igazsághoz.

Hát, asszem tényleg jobb, ha inkább lezárjuk a vitát - szép napot.
Címkék: rendőrség romkocsma belváros értelmiség zsaruk
süti beállítások módosítása